רה"מ נתניהו במכתב ניחומים לגרי"ג אדלשטיין "ליבי אתכם"

איתי גדסי 1 Comment on רה"מ נתניהו במכתב ניחומים לגרי"ג אדלשטיין "ליבי אתכם"

ראש הממשלה נתניהו שיגר הבוקר מכתב תנחומים למרן הגרי"ג אדלשטיין ולבני המשפחה על פטירת הגאון רבי יעקב אדלשטיין • "הוא ידע למצוא מסילות ללבן של כלל האוכלוסיות בעיר. האיר פנים לכל אדם ושילב במובהק תורה עם דרך ארץ"

צילום: עמוס בן גרשום לע''מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הבוקר מכתב תנחומים למשפחת אדלשטיין על פטירת הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל.

במכתבו כותב ראש הממשלה נתניהו "למכובדי הרב גרשון אדלשטיין, וכל בני המשפחה היקרים. שמעתי בצער על פטירת יקירכם – הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל, שכיהן פאר ברבנות רמת השרון במשך 67 שנים. עם ישראל דואב על הסתלקותו של תלמיד חכם עצום, גדול בתורה ומושלם במידות.

נתניהו הוסיף: "הרב אדלשטיין המשיך את דרכו של אביכם הרב צבי יהודה אדלשטיין זצ"ל, כרבה של רמת השרון, הוא ידע למצוא מסילות ללבן של כלל האוכלוסיות בעיר. האיר פנים לכל אדם ושילב במובהק תורה עם דרך ארץ.

"כאוהב העם והארץ, הרב אדלשטיין גילה יחס של כבוד למדינת ישראל. הוא ניחן בצניעות מופלגת ונהג לעסוק בגמילות חסדים. ההמונים שהשתתפו בהלווייתו מעידים כאלף עדים על מעמדו הייחודי בקרב רבני ישראל.

בסיום מכתבו כתב ראש הממשלה נתניהו "לבי אתכם בשעה קשה זו, ואני מחזק את ידיכם ברגעי כאבכם. אני יודע שתשמרו את זכרו של הרב אדלשטיין זצ"ל, ותנציחו את דמותו המאירה למען הדורות הבאים".

כעכג



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כמה יעקב אשר עבד ע"ז… חי חי חי מזה הכבוד שלהם…